Załącznik:
ZKMK on tour 6zz.jpg
Wydawało się, że w tym roku nigdzie już nie wyskoczymy. Pogoda niesprzyjająca, szybko robi się ciemno itd. i itp. A jednak udało się. Tym razem w bardzo okrojonym składzie i nie za daleko, bo nie wyjechaliśmy nawet z miasta.
Jakieś dwa tygodnie temu Peter zadał mi pytanie - czy przyglądałem się barierkom oddzielającym ulicę od toru przy budynku Zarządu Portów Szczecin - Świnoujście. Głupio było się przyznać, że nie, bo często tam przejeżdżam, ale niestety jakoś nigdy nie wpadłem na pomysł, żeby się im przyjrzeć. Jak to mówią "najciemniej jest zawsze pod latarnią".
Minęły dwa tygodnie....
Dawno nigdzie się mnie ruszaliśmy, a wczoraj jakoś mnie nosiło i nie mogłem sobie znaleźć w domu miejsca. Krótka chwila namysłu - może by tak pojechać w końcu ten płotek obejrzeć? Telefon do Petera - jedziemy? Odpowiedź - jedziemy! Doceniam jego poświęcenie, bo nie dość, że pogoda była taka sobie, to jeszcze przerwałem mu oglądanie pasjonującego programu dokumentalnego o produkcji... żubrówki
.
Przebieg linii.
Załącznik:
mapa bazakolejowa zz.jpg
P.S. Te pozostałe linie na niej - nieskromnie przyznam są mojego autorstwa i przedstawiają wszystkie bocznice, jakie udało mi się zlokalizować i które znajdowały się lub znajdują w tym rejonie Szczecina.
Wracamy do clou naszej wyprawy.
Barierek jest kilka i znajdują się wzdłuż torów prowadzących do Portu w Szczecinie i do Centrum Logistycznego Gryf. Poniżej zrzut map Google z naniesionymi najważniejszymi punktami.
ul. Rybnicka
Załącznik:
Rybnicka zz.jpg
Legenda:
SPD31 - nastawnia Szczecin Port Centralny SPD31