- Zachodniopomorski Klub Miłośników Kolei - http://zkmk.org/forum/ |
|
Tkt3 28 Ep.III http://zkmk.org/forum/viewtopic.php?t=545 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | leo [ 11 lip 2013, 9:52 ] |
Tytuł: | Re: Tkt3 28 Ep.III |
Tkt3 jest parowozem bardzo uniwersalnym, więc podpiąć do niego możesz prawie wszystko. Pytanie czy chcesz do niego dopasować jeden konkretny skład, z którym będzie cały czas jeździł, czy też mają to być na przykład osobne składy towarowy i osobowy? Ja osobiście pokusił bym się o jakiś skład mieszany, składający się na przykład z trzech wagonów osobowych Schirmera Ci33 i BCi34 (numery katalogowe 50610, 50620 i 50630), oraz towarowego krytego, typu Oppeln lub Bremen. Możesz też podpiąć parę platform PPyk od Roco, tyle że "znawcy" mogą się czepiać że Tkt3 jest za słaby by ciągać eszelony z czołgami No i oczywiście dwu osiowe węglarki Wd od PMT (dostępne obecnie w zestawie po 3 szt). Kiedyś widziałem BR86 ze składem 15 takich węglarek i naprawdę wyglądało to super Jedyną wadą tych wagonów jest ich mała masa, która powoduję że w dłuższych składach, wagony zaczynają "pływać", przez co skład zachowuję się jak harmonijka. Ja dociążyłem swoje wagony ładunkiem węgla i problem zniknął |
Autor: | leo [ 12 lip 2013, 9:05 ] |
Tytuł: | Re: Tkt3 28 Ep.III |
Nigdy nie widziałem Tkt3 z bipą, ale znawcą nie jestem więc możliwe że coś takiego kiedyś jeździło. Wydaje mi się jednak że taki skład nie wyglądał by zbyt "naturalnie", zwłaszcza z 4 członową bipą |
Autor: | leo [ 13 lip 2013, 21:59 ] |
Tytuł: | Re: Tkt3 28 Ep.III |
Pierwszy to na pewno DDRowski Gms, czyli Bremen, a drugi Kddth z budką hamulcową. Trzeci to węglarka, ale za mało jej widać |
Autor: | leo [ 14 lip 2013, 10:45 ] |
Tytuł: | Re: Tkt3 28 Ep.III |
Przyjrzałem się tym fotką dokładnie i nawet wiem gdzie zostały wykonane Skład manewruję przy zakładach Amino, więc pewnie mamy do czynienia z ładunkiem spożywczym, lub akumulatorami, bo po drugiej stronie tej (wtedy jeszcze) brukowanej drogi, znajdują się do dzisiaj zakłady Centry Z tym oznaczeniem DR, to stawiał bym na jakiś transport "międzynarodowy". Pamiętajmy że NRD znajdowało się w tej samej strefie "wpływów" co my, więc robiliśmy z nimi interesy... Mało prawdopodobne żeby ten wagon przez 23 lata po wojnie nosił jeszcze niemieckie oznaczenia, zwłaszcza że wtedy funkcjonowało raczej oznaczenie DRG. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |