Cytuj:
Maciek, jak tam zwrotnica? Coś ten gorący temat nam ostygł...
Wczoraj miałem tylko trochę czasu i wieczorkiem dopiero po 22 robiłem testy. Teraz to tak naprawdę to nie wiem co robić. Teigrek z wagonami 2-osiowymi jeździł przez 20 minut i nic. Co prawda na mniejszej prędkości 24 z max 28. Ale prawdę mówiąc to tak powinien pokonywać rozjazdy "w bok" W realu jest to 40 km/h, mowa o epoce III/IV. Eilzugwageny też sprawują się w miarę dobrze ale o tym pisałem. Zostają tylko "Schurzwageny" One są najbardziej wywrotne na tym typie rozjazdu. Nie mogę zrezygnować z lukowych w przynajmniej 2 miejscach. Może dzisiaj będę testował "schurzwageny", jak czas pozwoli, bo mam trochę roboty przy domu.
W każdym bądź razie plan poprawy jazdy na rozjaździe IBW jest następujący:
1. Spróbować zmniejszyć rozstaw kół w "schurzwagenach" o jakieś 0,2mm tak aby był identyczny jak w "eilzugwagenach" lub
2. Przedłużyć kierownicę tak aby jej środek był na początku "dzioba" lub
3. Ściąć dziób jak proponował Darek
Myślę, że kolejność jest właściwa bo dwie pierwsze akcje można cofnąć bez większej szkody, trzeciej się nie da. Jak mawia Wojtek Mann kijaszek zawsze można "ścienić" a pogrubić się nie da.